Jo vaig avisant. L’entorn d’escriptori Plasma arriba amb la versió 4.2 dins el KDE4. La veritat és que si és TANT atractiu com sembla … ufff !!! què deia al post anterior de “tenir por”?

😉

Però seré crític: amics i desenvolupadors GNU/Linuxeros, si bé és cert que hem patit anys de certa carència d’atractiu visual, de widgets a l’escriptori, de varietat de temes (crec que em vaig aprendre els colors del ‘human’ de Gnome de memòria, al final!), etcètera, ARA … NO ENS ESTEM CENTRANT MASSA EN TOT AIXÒ???

És a dir, tinc la (horrible) sensació que s’està deixant de fer quelcom important com és el manteniment i suport de software. Hem millorat (MOLT) l’apariència visual dels nostres escriptoris (Gnome, KDE, XFCE, Enlightenment, …) però no ens podem oblidar de seguir millorant el software -potser el nostre principal problema respecte a d’altres Sistemes Operatius-. D’un temps ençà he vist uns quants -molts pel que estic acostumat a veure- programes que s’han abandonat perqué no se’ls donava més suport per part de desenvolupadors, i no crec que tot d’una s’hagin tornat microsoftnians. No sé, a mi m’agrada un Gnome maco, però vull tenir dintre aplicacions potents amb les que poder dir adéu a d’altres “alternatives” (…)

Sembla que faltin aqui més vocacions que a l’esglèsia catòlica!

En qualsevol cas, el post és pel Plasma, no li treiem protagonisme … gaudiu amb el vídeo!

Anuncis